1. Kas ir Mikrokvalifikācijas?
Mikrokvalifikācijas ir īsi, praktiski mācību kursi, kuru mērķis ir ātri un efektīvi sniegt darba tirgū pieprasītas prasmes. Tie ir paredzēti gan profesionāļiem, gan tiem, kas vēlas pārkvalificēties vai apgūt jaunas zināšanas.
2. Cik ilgi ilgst mikrokvalifikācijas kursi?
Mūsu kursu ilgums ir atkarīgs no tēmas un formāta. Daži kursi var ilgt vairākus mēnešus, piedāvājot gan klātienes, gan tiešsaistes moduļus, bet citi tiek piedāvāti kā intensīvas programmas ar regulāriem nodarbību vakariem un nedēļas nogalēm.
3. Vai kursi ir pieejami tiešsaistē?
Pašlaik lielākā daļa kursu tiek piedāvāti hibrīda formātā — apvienojot klātienes nodarbības ar tiešsaistes mācību moduļiem. Pilnībā tiešsaistes kursi tiks piedāvāti drīzumā.
4. Vai ir nepieciešams personīgais dators, lai piedalītos kursā?
Lai gan visi nepieciešamie resursi un iekārtas ir pieejami uz vietas mūsu mācību centrā, personīgais dators ļaus jums nodrošināt lielāku elastību mājas darbu un projektu izstrādei. Ja nepieciešams, varat izmantot mūsu aprīkotās telpas ar Mac un Windows datoriem.
5. Vai ir iespējams saskaņot mācības ar darbu?
Jā, mācību formāts ir pielāgots cilvēkiem, kuri apvieno darbu ar mācībām. Nodarbības notiek vakaros un nedēļas nogalēs, lai sniegtu elastību jūsu grafikā. Vakara nodarbības sākas plkst. 17:50, bet nedēļas nogalēs no plkst. 9:30.
6. Kāda ir mācību vide un aprīkojums?
Mācības notiek Profesionālās vidusskolas “Victoria” modernajā un tehnoloģiski aprīkotajā kampusā Rīgā, Daugavgrīvas iela 8. Mums ir datorklases, video un foto studija, kā arī dizaina un interjera studijas, kas nodrošina visu nepieciešamo praktiskajām nodarbībām.
7. Kādu atbalstu jūs piedāvājat mācību laikā?
Mūsu studentiem ir pieejams plašs atbalsta tīkls. Pasniedzēji ir pieejami konsultācijām, un mūsu studentu servisa komanda sniedz palīdzību mācību procesā. Jūs varat saņemt arī tehnisko palīdzību un izmantot mūsu resursus uz vietas vai tiešsaistē.
8. Kādi dokumenti nepieciešami, lai pieteiktos kursam?
Pieteikšanās procesā būs nepieciešams iesniegt personu apliecinošu dokumentu un, iespējams, iepriekšējas izglītības vai profesionālās pieredzes apliecinājumus, atkarībā no kursa prasībām. Detalizētāka informācija ir pieejama katra kursa aprakstā.
9. Kas notiek pēc kursa pabeigšanas?
Pēc kursa veiksmīgas pabeigšanas jūs saņemsiet sertifikātu, kas apliecina jūsu iegūtās prasmes. Tas var būt nozīmīgs jūsu karjeras izaugsmei, pārkvalifikācijai vai jauna darba iegūšanai.
10. Kā notiek norēķini par kursiem?
Norēķini par kursiem var tikt veikti tiešsaistē, izmantojot mūsu mājaslapas norēķinu sistēmu. Ir iespējams maksāt gan vienā maksājumā, gan dalīt maksājumu, ja tas nepieciešams.
11. Vai piedāvājat finansējuma iespējas vai stipendijas?
Mēs strādājam pie sadarbības ar dažādām organizācijām, lai nākotnē piedāvātu finansējuma iespējas. Ja jums ir nepieciešams dalīts maksājums, sazinieties ar mums, lai atrastu piemērotu risinājumu.
12. Kā es varu reģistrēties kursam?
Reģistrācija ir vienkārša — apmeklējiet mūsu mājaslapu, izvēlieties kursu un sekojiet reģistrācijas soļiem. Ja rodas jautājumi vai problēmas, mūsu studentu atbalsta komanda ir gatava palīdzēt.
13. Vai ir iespēja mainīt kursu pēc reģistrācijas?
Ja jūs vēlētos mainīt kursu, lūdzu, sazinieties ar mūsu studentu servisu. Mēs izskatīsim jūsu pieprasījumu un sniegsim risinājumu atkarībā no situācijas.
14. Kā es varu sazināties ar studentu atbalstu?
Studentu atbalsta komanda ir pieejama gan pa tālruni, gan e-pastu darba laikā. Jūs varat arī apmeklēt mūsu mācību centru klātienē, lai saņemtu atbalstu.